Wij zorgen ervoor dat wij voortdurend hoge prestaties leveren en ons voortdurend verbeteren om te voldoen aan de eisen van onze klanten, doordat wij:

  • alle medewerkers en projectdeelnemers over onze kwaliteit en voortdurende verbeteringen informeren
  • innovatieve systemen en processen ontwikkelen om onze doelen te bereiken en de daarbij ontstane meerwaarde te accentueren
  • indicatoren invoeren waarmee wij onze vooruitgang kunnen meten en volgen
  • instrumenten en methoden implementeren die bijdragen aan het verminderen van mogelijke verspilling bij onze processen, materialen en hulpbronnen en aan het verhogen van onze operatieve topprestaties
  • een vertrouwensbasis scheppen die garandeert dat we voldoen aan de wensen van klanten en belanghebbenden

Gecertificeerd kwaliteitsmanagement

De klant is de belangrijkste persoon voor Keller.

kwaliteitsmanagement

Keller beschikt sinds 1996 over een gecertificeerd kwaliteitsmanagementsysteem op basis van DIN EN ISO 9001:2015, om de kwaliteit van onze producten en activiteiten te waarborgen en te documenteren.

Het was en is belangrijk van ons om onze klanten en vakgroepen te laten zien dat het principe van elk managementsysteem – continu verbeteren  – de basis is van ons werk.